a fuckin' list 'bout victoria typ

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta strul? 90:a
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? riktigt kär & kär, har väldigt svårt för att bli käär.. så 1
Vad tycker du om kärlek? awesome
När kramade du någon sist? - idag, MIN victoria
Kramade du någon speciell person?- MIN victoria
Har du svårt för att bli kär?- typ, eller. aa
När kysstes/hånglade du med någon sist?- Tisdags
Ångrar du det? - naj
Är du singel?- jo
När fick du senast en komplimang?- igår
Har du hånglat med någon av samma kön? inte hånglat, men pussat
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? Nej
Playat?- Nej
Hånglat med nån riktigt ful? Nej
Hånglat med fler än 50 pers- Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nej
Gjort något riktigt dumt? - Ja
Gjort något du verkligen ångrar?- Ja det har jag
Varit nykter på nyårsafton? - nykterist.. eller?
Åkt ambulans? - Ja
Gjort nåt olagligt? - Ja
Blivit polisanmäld? - Nej
Fått din mamma att gråta? - Ja....
Slagit ner någon? - Jaa, eller hm..
Skämts över dina föräldrar? - Nej, elr lite kanske ngn gång, men inte direkt så nej.
Skämts över dig själv? - Naaah
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja, säger det varje dag till victoria & självklart menar jag det!
Tar du droger? - Absolut, det är det enda jag gör, living young, wild and free
Dricker du? - Nykterist sa jag ju
Vilka kläder sover du i? - stoooor t-shirt
Vad/Vem hatar du verkligen? - kattn
Varit kär? - i victoria
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - victoria... :'(
Är du ensam nu? - Nej, i vibbleland
Vill du gifta dig? - NOPE
Vill du ha barn? - flera tusen
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Victoria & Alva
Såg dig gråta? - Alva
Fick dig att gråta?  Mathildas tumblr bilder
Du delade en cigg med? - angeline
Du gick på bio med? - Victoria, Jack, Adam & Angeline
Skällde på dig? - Mammsi
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Ja, victoria
Köpt någonting? - Ja, GODIS
Sjungit? - Ja, i natt
Saknat någon? - Varje dag
ÄRLIGHET:
Ditt äldsta strul? 90:a
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? riktigt kär & kär, har väldigt svårt för att bli käär.. så 1
Vad tycker du om kärlek? awesome
När kramade du någon sist? - idag, MIN victoria
Kramade du någon speciell person?- MIN victoria
Har du svårt för att bli kär?- typ, eller. aa
När kysstes/hånglade du med någon sist?- Tisdags
Ångrar du det? - naj
Är du singel?- jo
När fick du senast en komplimang?- igår
Har du hånglat med någon av samma kön? inte hånglat, men pussat
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? Nej
Playat?- Nej
Hånglat med nån riktigt ful? Nej
Hånglat med fler än 50 pers- Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nej
Gjort något riktigt dumt? - Ja
Gjort något du verkligen ångrar?- Ja det har jag
Varit nykter på nyårsafton? - nykterist.. eller?
Åkt ambulans? - Ja
Gjort nåt olagligt? - Ja
Blivit polisanmäld? - Nej
Fått din mamma att gråta? - Ja....
Slagit ner någon? - Jaa, eller hm..
Skämts över dina föräldrar? - Nej, elr lite kanske ngn gång, men inte direkt så nej.
Skämts över dig själv? - Naaah
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja, säger det varje dag till victoria & självklart menar jag det!
Tar du droger? - Absolut, det är det enda jag gör, living young, wild and free
Dricker du? - Nykterist sa jag ju
Vilka kläder sover du i? - stoooor t-shirt
Vad/Vem hatar du verkligen? - kattn
Varit kär? - i victoria
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - victoria... :'(
Är du ensam nu? - Nej, i vibbleland
Vill du gifta dig? - NOPE
Vill du ha barn? - flera tusen
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Victoria & Alva
Såg dig gråta? - Alva
Fick dig att gråta?  Mathildas tumblr bilder
Du delade en cigg med? - angeline
Du gick på bio med? - Victoria, Jack, Adam & Angeline
Skällde på dig? - Mammsi
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Ja, victoria
Köpt någonting? - Ja, GODIS
Sjungit? - Ja, i natt
Saknat någon? - Varje dag


Kommentarer
amanda olofsson

hahaha "kattn" :D

2011-12-30 @ 00:11:41
URL: http://awanda.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0