im running out of reasons to cry.

TIDSFÖRDRIV

STEG 1
Namn: Sara Ekström
Födelseplats: visby
Bor: hablingbo y västergarn
Ögonfärg: blå
Hårfärg: olikaa, typ svart längst ner & brunt längre upp! ;s
Skostorlek: 37, 38
Civilstatus: who knows! :)
Höger eller vänsterhänt: höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Converse.
Dina svagheter: vet inte riktigt.
Rädsla: att veta att man ska dö & att bli lämnad ensam, måste väl vara det värsta som finns ?


STEG 3
Pepsi eller Coca Cola: hallonsoda :)
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: blä
Choklad eller vanilj: båda

STEG 4
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol?: yah
Rökt?: näi
Shoppat?: yah  
Ätit en hel ask müsli?: näi
Ätit sushi?: näi
Stått på scen? näi  
Skejtat: näi
Bakat?:yah
Stulit något?: näii
Ljugit? yah
Kysst någon?: näi
Kramat någon?: yah
Haft sex?: näi

STEG 5
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: näi
Varit full?: näi
Blivit nerslagen?: yah
Busringt någon?: haha yah, elr det var inte jag som gjorde det ?
Gjort något som du ångrade?: näi & yah
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: näi, men lär få på onsdag.
Kastat en sten på nån ruta?: näi

STEG 6
I framtiden..
Namn på barn?: jag vet inte, gillar thea, men vill ha nått ballt namn på mina ungar !
Hur vill du dö? har inte tänkt på det.
Vad vill du bli när du blir gammal? vene ?

STEG 7
Antal människor du skulle ge ditt liv för? 5 personer.
Antal CD-skivor du äger? yadu ?
Antal piercings?: inga, men snart !
Antal tatueringar?:  inga, men snart !
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: vene ?

STEG 8
Vad ska du göra i sommar? MYCKET.
Vad ska du göra i vinter? DRYGA.
Vad gör du efter gymnasiet? RESA!
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? vet inte, kanske flyttar utomlands ? :)
Vad händer till helgen? middag hos Lina tror jag! :)
Vad vill du helst göra just nu? vene.

STEG 9
Vill du ha pojk/flickvän? yah
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? allt ser man inte på utsidan.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? vene, carro har ju. ;)
Vem är den perversaste person du känner? hahaha, men typ, isabelle elr ina ? xD
Hur många gånger har du varit utomlands? 4 gånger tror jag, & ska jag räkna med danmark blir det 6gånger
Vilket land är bäst? jadu, spanien, eftersom att det är det ända stället jag vart på! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0