where did i go wrong ?

Här är 10 röster jag inte kan leva utan.

1. John Rzeznik, Goo Goo Dolls
2. Isaac Slade, The Fray
3. Tim McIlrath, Rise Against


4. Jacoby Shaddix, Papa Roach
5. Brad Arnold, 3 Doors Down
6. Chad Kroeger, Nickelback


7. Bon Jovi
8. Lacey Mosley, Flyleaf
9. Melissa Horn
10. Brandon Flowers, The Killers


Finns så sjukt många mer jag skulle vilja skriva, ohyah.
men nästa gång, blir det inga sångare, då blir det skådespelare!


my lips they dont kiss, they dont kiss the way they used to
/ssaraekström


Kommentarer
ISABELLE - sommarens blogg!

aha okej nice :D

2010-08-02 @ 23:21:44
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
jag ofc!!

aa. nu har hon iaf sagt förlåt till mej, men jag vene om hon har gjort de till alla andra.. visst,, de va ingen stor grejj... men e lita smått irriterande lixom^^.



har bara en fråga... visst e jag inte en fjårtizz!!;o;)

2010-08-03 @ 22:47:49
URL: http://polkagriiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0