how you remind me

hej, jag är hos ina just nu, men funderar på att dra till stan, men att gå själv är väl inte det roligaste ? men men, antingen det elr klinte elr västergarn. det är ju så kallt ute oxå, så får se vad jag orkar, men hatar att det ska vara så kallt! usch, aja, vi slöt skolan i går,  häärliigt med jullov! nu ska jag nog gå ner !

write later
ssaraekström

caroline,
finns vid din sida i alla väder,
hoppas du vet att du betyder mkt för mig
& du kan lita på mig till 1000%
hoppas det här kommer gå över.
jag älskar dig caroline strömberg! <3


Kommentarer
Carro

Älskar dig Sara Maria Ekström! :) Vet inte vad jag skulle gjort utan dig! :) <3

2009-12-18 @ 20:22:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0