test !

2009-TESTET

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 13
Vilken klass gick du i? - ingen, det var sommarlov ;)
Vad hade du för hårfärg? -min vanliga, mellanblond
Hur lång var du? - vene typ 153 elr nåe?
Vem var du kär i? - jadu, vene ?
Hade du någon pojk/flickvän? -  nej de tror jag inte
Vad brukade du göra på fritiden? - va med emelie typ ?
Vilka umgicks du med? - emelie & ina
Hur såg du ut? - som nu fast med mellanblont hår.
Var allt bättre då? - jaa
Skulle du vilja gå tillbaka dit? -  jaa
Har du förändrats? - ja

Nu:
Hur gammal är du? - 14
Vilken klass går du i? -  snart 8:3
Vad har du för hårfärg? - brunt
Hur lång är du? - 158
Har du någon pojk/flickvän? - nej, men snart kanske (;
vad brukar du göra på fritiden?  ta kooort & va med folk
Vilka umgås du med? - ina, carro, fler.  
Hur ser du ut? - vad tror du !?

Har du..
Kysst någon? -  ja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - bara bror.
Ljugit för en bra vän? - .jaa ;/
Svikit någon? -ja ;/
Fuskat på prov/läxförhör? - haha ah (aa'
Blivit kallad Bögjävel? - nej det tror jag inte ´
Kallat någon Bögjävel? -  haha jaa.
Druckit alkohol? - ja

Vem:
Skrev du senast till på msn? - vad gör du  ? :D
Kramade du senast? - mamma elr pappa
Sov du hos senast? - nicco, jesper & leo
Kan du lita på till 100%? - mamma, caroline & Nathalie eeelskling ! <3
Är den/dom finaste personen/personerna som finns? -  nitti & kevin. <3
Vill du vara med just nu? - kevin. <3
Ringde dig senast? -  jadu, mamma.
Skickade ett sms till dig senast? -fanny
Skickade du ett sms till senast? - fanny

Vad:
Drack du senast? - vatten
Köpte du senast? - frukt
Gjorde du igår? - vene ;s
Ska du göra imorgon? - jadu ?,
Vill du göra just nu? - gå upp se fillm & sen sova ! :D
Åt du senast? - kött&pommes
Är närmast dig som är rosa? - lukas&mammas datormus ^^

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - nej  
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - haha nästan.
Jag har en hemlighet som ingen vet - nej, tror jag inte
Jag har fuskat i ett spel - haha har jag nog
Jag har struntat i ett prov - ja

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - det kan jag !
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - jaa
Jag har vaknat gråtande - ja
jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja!
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja
Någon nära till mig har begått självmord - nej!






Kommentarer
Linn

Du är jätteduktig på att designa! Skulle du vilja designa om min blogg? :)

2009-08-09 @ 00:24:14
URL: http://manblirtjockavgurka.blogg.se/
BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

tack!

2009-08-09 @ 10:51:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/
YAIYA

@sssarae: ja, faktiskt fin show :)

2009-08-09 @ 13:05:55
URL: http://ymperia.com/yaiya
Linn

Och din msn är? :P

2009-08-09 @ 13:42:52
URL: http://manblirtjockavgurka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0