everybody falling down, down.

hey, nu har jag så där jävla tråkigt igen, so, kommaaa hit ?!
jah, har då inte så jävla mkt att skriva om, man vill nästan inte gå ut,
man känner att sommarn börjar ta slut, visst det är sol, men äcklig sol,
det känns så som om hösten är på väg nu & jag bara inte trivs i den känslan,
absolut inte när man sitter hemma & glor, asså, det hade vart en annan sak om det var skola,
det hade vart nått annat, jag gillar inte den känslan, när man sitter hemma, föräldrarna jobbar &
man känner känslan av höst som är på väg,  det känns bah äckligt.
& skolan börjar om 6 dagar, känns ju bra, får träffa alla & så, men blir jobbigt med betyg,
jag som HATAR att plugga, den är verkligen tråkigt, hate it !
yeah whatever, thats life if you wanna be something,
ja, blev mer att skriva om än jag trodde, men här kommer dagens


Dagens låt: The  all-american rejects-gives you hell.
Dagens frisyr:  uppsatt.
Dagens smink: inget!
Dagens klädsel: mjuksbrallor&stortröja!
Dagens händelse: inte så mkt !
Dagens planer: inget, komma hiiit ?
Dagens vill ha: någon häär
Dagens saknad: många!
Dagens person: isabelle. <3
Dagens finaste:  EBBA ;D
Dagens drog:  musik,
Dagens måste:  dra här ifrån snart.
Dagens dricka:  vatten & juice.
Dagens köp:  inget,
Dagens mat: frukost bah.
Dagens mående:  helt okej, bara lite trött.
Dagens parfym:  ingen idag faktiskt.
Dagens artist/band: jordin sparks
Dagens citat: har inget bra idag.

keep reading.
/ saraekström


Kommentarer
isabelle

aaw, då får jag skriva sen att du är dagens person!<33

saknar dig också ;'/<3

2009-08-14 @ 14:12:20
URL: http://iisssabelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0