Elin Kling & Molly Sandén - Mobbas för sina kroppar!




jag tycker det här är rent ut sagt skitsnack!
jag tycker man ska få se ut som man vill,
visst elin vill ha lite mer kurvor,
hon är jätte smal, men det är ingenting hon kan hjälpa!
och Molly kanske inte är den smalaste, men hon är i alla fall hälsosam.
Räcker det inte om man försöker ? elr ska man vara perfekt bara för att man är känd!?

personligen så tycker jag att folk kan ta lite mer hänsyn till kändisar,
bara för att dom har pengar eller är så kända att man vill ha deras kroppar,
utseende, har ni tänkt på att alla kändisar kanske inte ens vill ha sitt utseende,
eller sina kroppar, varför opererar sig dom flesta ?
juste, dom tycker inte om sig själva, nu säger jag inte att Elin & Molly någonsin
gjort det, men Heidi Montage,  Rachel Bilson, Megan Fox, och många mer har det.


Från Aftonbladet:
Nätet dryper av elaka kommentarer om Elin Kling och Molly Sandéns kroppar.
Den ena är ”läskigt smal” och den andra är ”överviktig”.
"Jag är inte smalast av alla, har aldrig varit, kommer aldrig att bli. Jag är hälsosam, säger Molly Sandén."



molly sandén

style by kling





ni behöver inte kommentera det här inlägget om det är typ nått ni svarar på,
bara om det handlar om elin&molly, eller inlägget!

write later

ssaraekström



Kommentarer
ISABELLE - i ♥ to photograph

Håller med dig Sara! Sjukt dåligt!

2010-02-13 @ 17:29:31
URL: http://iisssabelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0