when it was good, we were sitting on top of the world.

hejsan! jag ska bara göra ett kort inlägg, jag har städat lite nere, ska fixa i mitt rum lite snart,
för isabelle kommer i morgon, sen ska jag beställa den mobilen  på bilden i morgon oxåå ;)
haha, blir nog bra, har precis pengar så det räcker till den, såå det är bra! 
haha sitter på pappas gamla skit data & jag lyckades ladda upp en jävla bild, !
trodde det inte skulle gå ! men nu ska jag dra, se lite tv, sen sova elr se film i mitt rum, 
skriver väll i morgon, trodde aldrig att jag skulle kunna vara så aktiv på bloggen hos pappa,
men ja, bloggen gå bättre på den här datorn än bilddagboken. ;)



kisses n' hugs!


Kommentarer
ebba

Hahah seeeeeega datorn ;D

2009-08-14 @ 21:06:37
URL: http://brejkme.blogg.se/
isabelle

vad heter lukas på bloggen? hehe ;p<3

2009-08-15 @ 18:03:46
URL: http://iisssabelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0