avreaktion

Ni är så lika att ni inte ens ser det själva, jag vill bara skrika på er och säga vad jag tycker och tänker, men det är inte så jävla lätt, för då är jag dum i huvudet. Och istället för att säga att man har något fint på sig så skall man synkas från topp till tå & inte fan säger man "vad fin du är idag" nej då skall det suras för att du inte lyckas klä dig bättre. Jag rår väl inte för att jag hittar kläder och inte du / ni. Jag förstår inte hur man tänker som person när man snackar skit till alla om alla, när skall du börja förvirra dig mellan personerna så du säger fel sak till fel person? Jag rår väl inte för att jag vågar "stå ut" eller klä mig så jag syns? Det är den jag är, acceptera det. Jag skiter väl i om inte du/ni vågar bara för att passa in. Det är så jävla mycket bullshit, hela jävla tiden, så mycket snack som inte en jävel bryr sig om? jag vill inte skratta åt det du/ni säger, då gör jag inte det bara för att du tycker det är kul? Skall jag anpassa mitt sätt att leva efter dig? Jag har aldrig låtit någon bestämma över mig, kommer heller aldrig göra. Jag tolererar inte att du/ni hackar ner på en så fort det är något som inte passar. Jag är jag. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0