Svar


1.Jag sa aldrig i texten att jag pekar ut invandrare? jag tyckte händelsen var hemsk, inget annat. 
2.Jag hitta det här på en annan blogg, blev rätt rörd av det som stog & var tvungen att själv lägga upp texten som jag för övrigt inte själv skrivit. 
3.Du kan vara "inte särskilt välbesökt", du verkar ju veta så väl hur många som kollar min blogg, bara för att jag inte får kommenterer väldigt ofta betyder det väl inte att jag inte har besökare? kolla själv på "storbloggarna" dom har runt 200-600 kommenterer per inlägg, men har 20.000-100.000 läsare? 
4.Kommentera gärna med en länk, så jag kan svara direkt till dig, lite fegt att vara uppkäftig framför skärmen men inte kunna ta skiten irl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0