"there are about 7 billion people on earth. why are you letting just one ruin your life?"

hur kan man göra så att ngn annan mår så dåligt? jag förstår inte det.. anledningen finns knappt där? bara för att hon brukade vara riktigt glad & hade bra självförtroende förut? var det bara därför ni ville få henne till botten? det visar bara hur lågt ni själva sjunkit. 

alla är inte lika, nej ingen är. men jag vill bara att vissa personer skall förstå, att man inte kan behandla en person precis hur man vill, thats just dont work out. 


ni som inte har ngt med det här att göra behöver inte ens kommentera. 



Kommentarer
Anonym

åh okej jag förstår, men skit i den där såkallade "kompisen" för då är ju hon ingen att ha eller så, och om inte den andra bruden tror dig är det hennes problem liksom.

2012-01-09 @ 17:36:57
URL: http://loffame.blogg.se/
amanda olofsson

jag vet nog vad du menar. och jag är också jävligt trött på allt. va fan är det för fel liksom? känner man inte en människa behöver man fan inte göra den illa?! :o

2012-01-10 @ 21:35:29
URL: http://awanda.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0