about 2011

1. Har du gjort något detta år du aldrig gjort förut? ohja
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Är det något du saknar 2011 som du vill  ha mer 2012? kärlek
4. Bästa köpet? kommer inte direkt ihåg ngt
5. Största misstaget 2011? tänker inte ta det här
6. Vad spenderade du mest pengar på? vet inte riktigt
7. Vilka sånger kommer du alltid minnas från sommaren 2011? Garanterat "fest hos mange", Vi går koko & we found love
8. Vad önskar du att du hade gjort mer? Gått på mer konserter / festivaler, även annat
9. Vad önskar du att du gjort mindre? inget speciellt direkt
10.  Blev du kär i år? inte riktigt kär, men småkär
11. Jobbigaste 2011? Bråk
12. Vad gjorde du på din födelsedag? Kommer inte ihåg, men jag tror jag var med familjen
13. Hur skulle du beskriva din stil 2011? rätt normal, men är det så, kan jag ta på mig ngt som alla andra hatar, jag gillar det fortfarande.
14. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, familjen
15. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, oj.. det är många, men leonardo dicaprio är alltid längst upp på listan, dock när han var yngre.. annars är det Johnny Depp
16. De bästa personerna du träffat? Har träffat många, men Lina är en av dom bästa. (även fast vi har haft någon sorts kontakt innan, men inte lärt känna varandra som vi gör nu)
17. Bästa film? Abduction
18. De mest oförglömliga det här året? Alla galna fester.
19. Vilket lov har varit bäst? Sommarlovet var ju bra, men måste säga att Jullovet var bättre
20. Allra bästa vän? Victoria, Angeline, Lina
21. Vilken sport har du utvecklats mest i? haha sport, jag?
23. Årets godaste? haha jadu
24. Vad är det mest pinsamma som hänt dig? vet inte riktigt.
25. Dog någon som stod dig nära? nej
26. Årets webb-sida? Facebook…
27. Vad har du lärt dig mest utav året som gått? det är rätt mycket.
28. Årets bästa val?  att bo med angeline
29. Vem vill du ge en ros till i år? min älskade mamma
30. Sista frågan. Vill du att 2012 ska bli bättre? Ja & det hoppas jag det blir
Vem:
Pussade du sist? Roger
Tänker du på? .<3
Är din bästa vän? Victoria, Angeline & Lina
Finns alltid där för dig? V, A & L
Förlåter du aldrig? finns så många
Pratade du med på msn sist? vet inte använder inte msn
Ringde dig sist? pappa
Skrev det 9:e smset till dig? Oskar
Önskar du var med nu? <3
Var din första kärlek? vet inte
Har du:
En bästa vän? ja
Bra föräldrar? ja
Ljugit för en vän? tyvärr
Blivit anmäld någon gång? nope
Stulit något? inte vad jag vet
Gråtit över någon av det motsatta könet? ja
Slagit någon av det motsatta könet? ja, dock inte hårt och inte på allvar
Kysst någon av samma kön? jadå
Varit otrogen? kan jag inte påstå nej
När:
Hade du riktigt roligt senast? inatt
Hade du sex sist? 3 dec
Grät du sist? vet inte
Skrattade du sist? igår
Snusade du sist? aldrig gjort de
Ska du sova idag? jaa big time
Skrek du på någon sist? haha, vet inte
Mår du som bäst? med mina vänner
Förlorade du oskulden? snart en månad sen..
Vad:
Har du för mobiltelefon? sony ericsson, skit telefon
Har du på dig just nu? mjukisbyxor & stor tjocktröja
Lyssnar du på just nu? vi går koko
Vad är din hårfärg? röd
Är dina framtidsplaner? har inte en aning
Tänker du på just nu? <3
Fick dig att gråta sist? kommer inte ihåg
Hatar du mest av allt? att jag inte är 20
Tycker du om på din kropp? ingenting
Får du mest komplimanger för? mina ögon. mitt hår
1. Har du gjort något detta år du aldrig gjort förut? ohja
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Är det något du saknar 2011 som du vill  ha mer 2012? kärlek
4. Bästa köpet? kommer inte direkt ihåg ngt
5. Största misstaget 2011? tänker inte ta det här
6. Vad spenderade du mest pengar på? vet inte riktigt
7. Vilka sånger kommer du alltid minnas från sommaren 2011? Garanterat "fest hos mange", Vi går koko & we found love
8. Vad önskar du att du hade gjort mer? Gått på mer konserter / festivaler, även annat
9. Vad önskar du att du gjort mindre? inget speciellt direkt
10.  Blev du kär i år? inte riktigt kär, men småkär
11. Jobbigaste 2011? Bråk
12. Vad gjorde du på din födelsedag? Kommer inte ihåg, men jag tror jag var med familjen
13. Hur skulle du beskriva din stil 2011? rätt normal, men är det så, kan jag ta på mig ngt som alla andra hatar, jag gillar det fortfarande.
14. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, familjen
15. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, oj.. det är många, men leonardo dicaprio är alltid längst upp på listan, dock när han var yngre.. annars är det Johnny Depp
16. De bästa personerna du träffat? Har träffat många, men Lina är en av dom bästa. (även fast vi har haft någon sorts kontakt innan, men inte lärt känna varandra som vi gör nu)
17. Bästa film? Abduction
18. De mest oförglömliga det här året? Alla galna fester.
19. Vilket lov har varit bäst? Sommarlovet var ju bra, men måste säga att Jullovet var bättre
20. Allra bästa vän? Victoria, Angeline, Lina
21. Vilken sport har du utvecklats mest i? haha sport, jag?
23. Årets godaste? haha jadu
24. Vad är det mest pinsamma som hänt dig? vet inte riktigt.
25. Dog någon som stod dig nära? nej
26. Årets webb-sida? Facebook…
27. Vad har du lärt dig mest utav året som gått? det är rätt mycket.
28. Årets bästa val?  att bo med angeline
29. Vem vill du ge en ros till i år? min älskade mamma
30. Sista frågan. Vill du att 2012 ska bli bättre? Ja & det hoppas jag det blir
Vem:
Pussade du sist? Roger
Tänker du på? ♥
Är din bästa vän? Victoria, Angeline & Lina
Finns alltid där för dig? V, A & L
Förlåter du aldrig? finns så många
Pratade du med på msn sist? vet inte använder inte msn
Ringde dig sist? pappa
Skrev det 9:e smset till dig? Oskar
Önskar du var med nu? ♥
Var din första kärlek? vet inte
Har du:
En bästa vän? ja
Bra föräldrar? ja
Ljugit för en vän? tyvärr
Blivit anmäld någon gång? nope
Stulit något? inte vad jag vet
Gråtit över någon av det motsatta könet? ja
Slagit någon av det motsatta könet? ja, dock inte hårt och inte på allvar
Kysst någon av samma kön? jadå
Varit otrogen? kan jag inte påstå nej
När:
Hade du riktigt roligt senast? inatt
Hade du sex sist? 3 dec
Grät du sist? vet inte
Skrattade du sist? igår
Snusade du sist? aldrig gjort de
Ska du sova idag? jaa big time
Skrek du på någon sist? haha, vet inte
Mår du som bäst? med mina vänner
Förlorade du oskulden? snart en månad sen..
Vad:
Har du för mobiltelefon? sony ericsson, skit telefon
Har du på dig just nu? mjukisbyxor & stor tjocktröja
Lyssnar du på just nu? vi går koko
Vad är din hårfärg? röd
Är dina framtidsplaner? har inte en aning
Tänker du på just nu? ♥
Fick dig att gråta sist? kommer inte ihåg
Hatar du mest av allt? att jag inte är 20
Tycker du om på din kropp? ingenting
Får du mest komplimanger för? mina ögon. mitt hår


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0