3e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

man säger ju att man "aldrig skall släppa taget om ngn" men det kan gå fortare än 1 minut, så är vänskapen borta, över. man hatar varandra.. i princip kan det vara exakt så, har varit med om det förut, en ca 14årig vänskap tog slut, bara sådär, över att jag gjort en sak fel. aand, that sucks, and hurts, so bad. så jag hoppas folk förstår vad dom säger när dom säger "jag kommer aldrig släppa dig" en fin sak att säga ja, men hur ofta håller det föralltid? nästan aldrig. Och det är fan inte kul, inte någonstans, många gånger någon faktiskt säger det, men jag hoppas man då också menar det, jag älskar mina vänner & skulle vilja säga jag kommer aldrig släppa dig, men alla vet mycket väl att alla går olika vägar, en del flyttar, man tappar kontakt.. Det suger när man vet att man inte alltid kommer ha sina vänner kvar, inte alla åtminstone, jag vill ha alla kvar.. but life isn't easy, right?


men här är dom 5 finaste, dom jag aldrig skulle klara mig utan, någonsin. 

självfallet är familjen inräknad här, Mamma, Pappa, Lukas, Wilma, Leo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0