Tidsfördriv

Brukar du komma i tid?
till skolan, jobb, buss, ja. berors också mycket på vem man har som sällskap.
Har du bra kondition?
absolut inte
När blev du fotad senast?
igår
Hur känner du dig nu?
helt okej, lite lost & off, men funkar.
Vanligaste fär på dina kläder?
svart, vitt & grått
Kan du laga mat?
jodå, men berors på vad jag ska göra, men jag klarar mig själv! :)
Vad pluggar du?
Handels & -administration!
Blir du bra på kort?
tar jag själv, blir det okej, men tar någon annan, nope
När och varför grät du senast?
gråter nästan aldrig längre även fast jag mer än gärna skulle vilja det.
Var det pinsamt att svara på det?
nej ?
Hade du en bra kväll igår?
helt okej, lite jobbigt mot slutet sådär.
Din favoritdryck på morgonen?
juice
Är du nyttig?
nej, men äter inte speciellt mkt heller.
Har du någonsin haft något jobb?
ja
Är du blyg?
nej, elr berors på
Vilken tid gick du upp idag?
vene, var vaken till och från hela natten
Vilket tv-spel spelade du senast?
jadu!
Vilket tv-spel är ditt favoritspel?
no idea
Hur mycket krävs för att du ska bli full?
jadu? rätt mycket
Har du spytt offentligt?
haha nej
Jag sover?
inte nu direkt nej.
Vad sa du senast?
"ja det blev det!"
Var du på festival i somras?
nej tyvärr, men ville!
Vem ringen du när du är arg och ledsen?
ingen direkt
Vad skulle du behöva nu?
pengar
Har du snygga skor?
converse, så de är dom väl :)
Vad var det första du sa imorse?
seriöst, håll käften
Har du sovit i din egen säng inatt?
ja,
Har någon annan sovit i din säng inatt?
ja, theo, angeline & victoria
Har du varit utomlands?
ja, 3-4 gånger i spanien, slovakien & polen 1 gång & danmark 2 gånger, snart thailand
Har du körkort?
nej elr bara moppe
Är du ensam nu?
nej
Vad ser du fram emot mest denna vecka?
vet inte!
Brukar du komma i tid?
till skolan, jobb, buss, ja. berors också mycket på vem man har som sällskap.

Har du bra kondition?
absolut inte

När blev du fotad senast?
igår

Hur känner du dig nu?
helt okej, lite lost & off, men funkar. 

Vanligaste fär på dina kläder?
svart, vitt & grått
Kan du laga mat?
jodå, men berors på vad jag ska göra, men jag klarar mig själv! :)

Vad pluggar du?
Handels & -administration! 

Blir du bra på kort?
tar jag själv, blir det okej, men tar någon annan, nope

När och varför grät du senast?
gråter nästan aldrig längre även fast jag mer än gärna skulle vilja det. 

Var det pinsamt att svara på det?
nej ? 

Hade du en bra kväll igår?
helt okej, lite jobbigt mot slutet sådär. 

Din favoritdryck på morgonen?
juice 

Är du nyttig?
nej, men äter inte speciellt mkt heller.  

Har du någonsin haft något jobb?
ja 

Är du blyg?
nej, elr berors på 

Vilken tid gick du upp idag?
vene, var vaken till och från hela natten

Vilket tv-spel spelade du senast?
jadu!

Vilket tv-spel är ditt favoritspel?
no idea

Hur mycket krävs för att du ska bli full?
jadu? rätt mycket 

Har du spytt offentligt?
haha nej 

Jag sover?
inte nu direkt nej. 

Vad sa du senast?
"ja det blev det!"

Var du på festival i somras?
nej tyvärr, men ville! 

Vem ringen du när du är arg och ledsen?
ingen direkt

Vad skulle du behöva nu?
pengar

Har du snygga skor?
converse, så de är dom väl :)

Vad var det första du sa imorse?
seriöst, håll käften 

Har du sovit i din egen säng inatt?
ja

Har någon annan sovit i din säng inatt?
ja, theo, angeline & victoria
Har du varit utomlands?
ja, 3-4 gånger i spanien, slovakien & polen 1 gång & danmark 2 gånger, snart thailand

Har du körkort?
nej elr bara moppe 

Är du ensam nu?
nej 

Vad ser du fram emot mest denna vecka?
vet inte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0