visste ni att..

  • är galet lik min pappa i sättet, vilket jag är grymt glad för
  • jag har väldigt svårt för dom som bara bryr sig om sig själva, det gör mig galen
  • jag tål inte sega datorer
  • jag känner ofta igen mig i låtar, även andra också (inte på det bra sättet)
  • jag har väldigt blandad musiksmak, lyssnar på allt från håkan till volbeat, sonic syndicate
  • jag försöker intala mig själv att allt är bra, men jag vet att det inte är det
  • ibland hatar jag mig själv för saker jag inte vågar säga till vissa personer
  • jag kan börja gråta bara sådär, när som helst, vart som helst, för minsta lilla
  • jag har väldigt svårt för förhållanden, att bli kär.
  • jag har hur lätt som helst att prata med folk, men jag har nästan ingen jag verkligen kan prata med allt om, 2 personer, och båda är killar.
  • jag är inte den som dricker mycket alls, är rätt lugn
  • pappa och jag har samma musik smak
  • jag kan inte beskriva hur trött jag är på vissa människor som inte kan hantera sig själva
  • jag är galet trött på att vara så här ung, jag vill kunna bestämma över mig själv, jag skulle kunna skriva hur mkt som helst om det här, men jag väljer att stanna här för annars får jag bara massa skit.
  • jag känner mig äldre än vad jag är, vilket gör mig så galet förbannad.
  • ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen, så ibland känns det bara bäst om jag skulle försvinna helt.
  • jag kan prata med hur många som helst, men kan inte låta dom komma mig för nära, eftersom att jag oftast kan se rakt egenom dom

    nu ska jag nog sluta, för annars får jag sitta uppe hela natten!


Kommentarer
Klara

heej sara!^^hoppas de e bra me dig :)kmr du va i nisseviken nåt i sommar? tror ja e där augusti, skulle va kul å ses!^^ kramar!

2011-07-06 @ 11:21:47
URL: http://klarabt.blogg.se/
Klara

låter superbra!^^ hade visst ditt nr, hör av mig när ja kmr :D ska bli skönt å komma bort från sthlm, längtar grymt mycke :P kram!

2011-07-07 @ 00:18:18
URL: http://klarabt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0