I ain't just gonna be a face in the crowd, you gonna hear my voice when I shout it out loud.


Modell: jag 
Fotograf: Ina Sandström
Kamera: Finen's - FinePix S5600
inte den bästa, men går ju att redigera! :)
*
förlåt för att jag inte uppdaterat nästan inget alls, men har antingen inte haft tid, inte orkat eller inte haft något att blogga om! anyway, igår var jag & ina hos Niklas, även Filip, Ola, Simon & Marcus var där, lite småå trevligt! ikväll drar jag & Ina till Ljugarn, till Rebecka, Linnea & My kommer även dit, ska bara se till att någon kör oxå, så har ni vägarna förbi stånga & ska till Ljugarn, HÖR AV ER! :D Nej men vi ska väl ha lite tjejkväll, äta & lite så, har inte så mkt mer att skriva så uppdaterar kanske senare i så fall, kanska slänger in nån bild på mig & Ina!

Every time I see you , Oh I try to hide away, But when we meet it seems I can't let go 
Every time you leave the room, I feel I'm fading like a flower
/ssaraekström


Kommentarer
I S A B E L L E

FIN BLOGG :D

2011-01-23 @ 16:46:57
URL: http://isabelleg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0