No one wants forever

nu blir det ett litet emo/jagärsjukttröttpå-inlägg. haha.. *

Sommaren ( elr snarare vilken sommar) har bara sprungit iväg, den har inte alls blivit som jag tänkt mig, den har sugit, vissa kvällar & dagar har ju varit mer än awesome, men inte mer än så. sammanlagt 1 vecka som varit bra kanske. sugsugsug. jävlafittväder. helvete, jag hatar det. Inget har blivit som jag tänkt alls, har inte varit i Ljugarn sen typ dagen vi slöt skolan? thaaaaaaaat sucks. & jag som typ skulle bo i ljugarn hela sommaren, ja ni ser ju hur det gick! suger. aja. hoppas det blir bättre i stan nu när skolan börjar, för jag orkar verkligen inte med ngt annat, tappat orken för allt. allt är helt jävla hopplöst nu för tiden! jag längtar tills jag bara kan dra här ifrån, mer än ngt annat! 

& något jag verkligen kan bli irriterad på är folk som säger "nej! jag kan inte gå utanför dörren utan att ha fixat mig" fixat håret, sminkat sig. AAAH! & dom som säger, "nej men jag hatar henne/honom" jaha & varför då? "nej jag bara gör det" DET FINNS INGET SOM HETER JAG BARA GÖR DET! HATA ÄR ETT STARKT ORD & VISSA VET TYDLIGEN INTE VAD DET BETYDER! man kan inte bara hata ngn, man måste ha en klok anledning, vissa säger så om personer dom inte ens känner, så ja, varför hatar du nu henne/honom? tell me that, please!  


ta inget personligt & jag kanske överdriver lite, blir bara så jävla förbannad på sånt här. 



Kommentarer
ALVA

Jag saknar dig. Och jag förstår dig med allt. Ska vi göra dom här sista dagarna helt awesome? Göra massa kul som vi inte har hunnit med. Dra någonstans helt oväntat? För det är ju dom sista dagarna av sommaren man minns bäst, right? <3

2011-08-10 @ 21:39:24
URL: http://alvalicious.myshowroom.se
fanny

jag vill jätte gärna prata med dig någon dag innan skolan börjar, känns som att vi båda ligger typ på samma nivå, och känner ungefär samma! Hör av dig snarast så träffs vi! ha de fint!!

2011-08-11 @ 15:16:32
URL: http://loffame.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0