fire away

blir inte inflyttning förens på söndag, fan. man planerar allt & så bara faller det, totalt! hatar det. & så finns det så mycket mer jag hatar, som inte går att förklara här. blir galen, sucker punch måste ha gjort mig helt konstig, haha filmjävel. fint, nu skyller jag allt på en film också. blir ju inte bättre. har packat ner nästan alla mina grejer & så var ju så jävla taggad på att flytta, men nej, vi får vänta. inte så jävla mkt längre, men AAAH, lördagen var ju planerad! now it's gone! thnx. jag och mina gå & dö inlägg, jag måste bara ibland. fan ta det här.. förresten, se sucker punch, den är konstig.


Kommentarer
amanda olofsson

men gumman.. ni flyttar väl tillslut ändå? :o jag finns om du behöver prata. puss <3

2011-08-17 @ 20:54:08
URL: http://awandaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0