I think I'm still tryin to figure this crap out

Eminem kan verkligen rädda min dag, det är sjukt, behöver jag gråta, får han mig att gråta, behöver jag bli "starkare", gör han mig "starkare", det är galet! Hans texter är sjuka, jag älskar dom! visserligen har jag tyckt om honom länge, men ja, hans texter ♥
And I just can't keep living this way
So starting today, I'm breaking out of this cage
I'm standing up, I'ma face my demons
I'm manning up, I'ma hold my ground
I've had enough, now I'm so fed up
Time to put my life back together right now!
And I just can't keep living this way
So starting today, I'm breaking out of this cage
I'm standing up, I'ma face my demons
I'm manning up, I'ma hold my ground
I've had enough, now I'm so fed up
Time to put my life back together right now! 


Eminem – Not Afraid
Eminem – Space Bound
Eminem – Talkin’ 2 Myself
Eminem – So Bad
Eminem – Stan
Eminem – Lose Yourself - Soundtrack Version (Explicit)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0