who doesn't long for someone to hold, who knows how to love you without being told?

Idag har jag bara kollat film sen jag vaknade, så det blev 2 filmer, starstruck & awake, som jag tipsa om längre ner! sen har jag duschat & packat ner mina grejer åker ju till pappa & stannar där i två veckor, kanske bor i stan nån dag oxå ? vet inte hur det blir, men det är ju två prao veckor nu med Frida! hoppas på att det blir två bra veckor, vilket det antagligen blir! silipper skolan & plugget, HÄRLIGT! :D

Just nu sitter jag & lyssnar på musik & kollar lite bloggar, har tyvärr inget annat för mig, väntar på att pappa ska komma & hämta mig! så här kommer en bild!



Kayo Shekoni – Känn En Doft Av Kärleken


Kommentarer
Anonym

Asso fyfan va dålig stil att skriva hur filmen slutar ang "awake" elr va den hette... Om du skriver "handling" som rubrik kan du ju fan inte skriva hur den slutar idiot. Tänk om jag ville se den? Tänker inte läsa din blogg mer den suger.

2010-09-14 @ 08:45:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0