kommentar svar

kommentar:

Du ska få höra min åsikt!!

Jag håller inte med dig för fem öre.
'' man älskar inte ngn efter 2 dagar, nej, kanske efter ngn månad om inte mer?''
Alla människor är inte likadana, det är så sjukt olika för alla. Endel blir kära direkt och så är det, endel behöver ett halvår för att verkligen våga. Och dom som blir kära med en gång vågar ta risker men det är väl förhelsikke deras val?
Tänk på att alla personer är olika och endel har lättare för att bli kär än andra, man kan falla så jäkla lätt för det perfekta och då finns det inga regler för hur länge man ska ha känt den.

Och nu säger jag heller inte att du itne får tycka som du vill, absolut inte.
Kände bara att jag skulle lägga till vad jag tyckte.
Hej med dig!


svar: jag vet inte riktigt om du förstog hur jag mena det.. hm, alltså, jag mena inte för dom som vart tsm med ngn & sen blir kär efter ett tag, utan jag mena mer dom som byter från kille till kille, osv, det är ju inte riktig kärlek i mina ögon, elr dom som bara blir tsm med ngn för att få ngn att ligga med, elr så.. 
& du ska få ha din åsikt, men jag tror du missförstog det jag ville förmedla! ;)


Kommentarer
e

Okej, kan nog säga att jag missförstod.

Men ah, du fattade hur jag trodde iallafall, men förstår dig nu också!

2010-09-19 @ 15:55:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0