i dont wanna lie, cause im pretty sure im gonna die one day.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Sara, Ekström & äckel
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
jadu, vad ?
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
mitt utseende, min kropp
4. Detta är jag rädd för:
spindlar, ibland mörker, det berors på vem jag är med :D
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
kärlek, pengar & så vill jag åka utomlands !
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
mkt
7. Detta tycker jag om att göra:
fota, lyssna på musik, vara m vänner, mkt!
8. Detta vill jag göra just nu:
jag vill att någon kommer hit elr parteeyy
9. Bästa känslan:
det går inte riktigt att förklara
10. Värsta känslan:
att se ngn lämna en.
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
att han bara är sig själv.
12. Är jag kär just nu?
jadu..
13. Jag vill gifta mig:
tror inte det.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
leva mitt liv, skaffa barn, åka världen runt
15. Min käraste ägodel:
kameran (L)
16. Något jag vill ha i present:
kamera grejer, pengar,
17. Detta har jag på mig just nu:
mjukisbrallor, linne, underkläder & en tröja
18. Favoritkläder:
mina ljusa jeans ! (L)
19. Favorit djur:
mjauu & voff
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
olika, berors på vilket humör jag är på.
21. Favoritlåt just nu:
så många, men måste nog säga 3doorsdown-it's not my time & James Morrisons låtar
22. Roligaste ämne i skolan:
Engelska & Bild
23. Tråkigaste ämne i skolan:
Matte
24. En bok jag gillar:
bara inte du & syskon kärlek - katarina von bredow (L)
25. En film jag älskar:
Awake
26. Favorit tv-program?
Grey's Anatomy, Gossip Girl,
27. Favoritdoft:
många!
28. Detta äter jag gärna:
grillat
29. Dricker helst:
de berors på i vilket sammanhang ?
30. Favoritgodis:
det berors på vad jag vill ha när jag köper godis ?
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Turkiet, Thailand, New York, Spanien, Grekland,
32. Färg på mina ögon:
blå, grå
33. Min längd:
160
34. Jag tror på:
mycket.
35. Jag spelar:
gärna gitarr elr piano
36. Person jag beundrar:
ärligt, mig själv.
37. Så här bor jag:
på två ställen
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
ingen!
39. Det här tänder mig:
haha!
40. Det här gör mig avtänd:
haha!
41. Favoritfärg:
många
42. Favoritcitat:
"my friend this life we live, it's not what we have, it's what we believe in"
43. En hemlighet jag vet:
säger man väl inte här, right ?
44. Bästa present jag fått:
pengar ^^
45. Senast köpta skiva:
köpte 4 skivor samtidigt, så, 2 lars winnerbäck, 1 melissa horn & 1 amanda jenssen
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
ögonen
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
mkt
48. Udda förmåga/egenskap:
kan fota, jag kan vara mig själv, jag låter mig inte påvärkas av vad andra tkr om mig.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
mjau
50. Vad lyssnar du på just nu?
guns n' roses-knockin' on heavens door
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
absolut ingenting!
52. Var är dina föräldrar födda?
gotland
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
msn
54. Vilken är din favoritrestaurang?
jadu ?
55. När badade du i en pool senast?
i sommras
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
nja, kallar man det skolpjäs..
57. Hur många barn vill du ha?
jag vet inte, men helst inte mer än 3.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
konstig musik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
får inte rösta
60. Vad har du för TV-kanaler?
många!
61. Har du åkt moped någon gång?
ja ?
62. Har du busringt någon gång?
ja..
63. Har du fått felparkeringsböter?
nejdåå!
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
HELT KLART! :D:D
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
spanien
66. Har du en egen trädgård?
ehm, jo
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
ser inte så mkt på tecknat
68. Kan du alla orden i nationalsången?
nejdu, inte för 5 öre!
69. Badkar eller duschkabin?
spelar ingen roll!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
The Last Song (L)
71. Favoritpizza?
inte jätte mkt för pizzaaa
72. Chips eller popcorn?
popcorn!
73. Vilken färg på läppstift använder du?
olikee, men brukar inte använda
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
haha nää ?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin !
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
mammssii, jag åt sallad, mamma pizza tror ja
78. Favoritchoklad?
olika
79. När röstade du senast?
-
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
länge sen!
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
nee
82. Är du bra på matlagning?
ibland
83. Klarar du att tanka själv?
joråå
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tvshop?
nej
85. Pepsi eller Coca Cola?
fanta / hallonsoda
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
njaa
87. Vad var det senaste du handlade?
jag kommer inte ihåg ?
88. Har du kräkts offentligt:
nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
haha jo tack!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ibland
91. Har du ringt något betalnummer:
nej
92. Kan man vara vän med sitt ex:
självklart!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
farfar..
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
inte vet väl jag
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
har inget
96. Vad har du i din väska:
inget just nu
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
läser, ser film elr lyssnar på musik
98. Vad är du tacksam för idag:
veneUT

UT TRÅKAD

1. Tre namn jag lyssnar till:

Sara, Ekström & äckel

 

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

jadu, vad ?

 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

mitt utseende, min kropp

 

4. Detta är jag rädd för:

spindlar, ibland mörker, det berors på vem jag är med :D

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

kärlek, pengar & så vill jag åka utomlands !

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

mkt

 

7. Detta tycker jag om att göra:

fota, lyssna på musik, vara m vänner, mkt!

 

8. Detta vill jag göra just nu:

jag vill att någon kommer hit elr parteeyy

 

9. Bästa känslan:

det går inte riktigt att förklara

 

10. Värsta känslan:

att se ngn lämna en.

 

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

att han bara är sig själv.

 

12. Är jag kär just nu?

jadu..

 

13. Jag vill gifta mig:

tror inte det.

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

leva mitt liv, skaffa barn, åka världen runt

 

15. Min käraste ägodel:

kameran (L)

 

16. Något jag vill ha i present:

kamera grejer, pengar,

 

17. Detta har jag på mig just nu:

mjukisbrallor, linne, underkläder & en tröja

 

18. Favoritkläder:

mina ljusa jeans ! (L)

 

19. Favorit djur:

mjauu & voff

 

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

olika, berors på vilket humör jag är på.

 

21. Favoritlåt just nu:

så många, men måste nog säga 3doorsdown-it's not my time & James Morrisons låtar

22. Roligaste ämne i skolan:

Engelska & Bild

 

23. Tråkigaste ämne i skolan:

Matte

 

24. En bok jag gillar:

bara inte du & syskon kärlek - katarina von bredow (L)

 

25. En film jag älskar:

Awake

 

26. Favorit tv-program?

Grey's Anatomy, Gossip Girl,

 

27. Favoritdoft:

många!

 

28. Detta äter jag gärna:

grillat

 

29. Dricker helst:

de berors på i vilket sammanhang ?

 

30. Favoritgodis:

det berors på vad jag vill ha när jag köper godis ?

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Turkiet, Thailand, New York, Spanien, Grekland,

 

32. Färg på mina ögon:

blå, grå

 

33. Min längd:

160

 

34. Jag tror på:

mycket.

 

35. Jag spelar:

gärna gitarr elr piano

 

36. Person jag beundrar:

ärligt, mig själv.

 

37. Så här bor jag:

på två ställen

 

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

ingen!

 

39. Det här tänder mig:

haha!

 

40. Det här gör mig avtänd:

haha!

 

41. Favoritfärg:

många

 

42. Favoritcitat:

"my friend this life we live, it's not what we have, it's what we believe in"

 

43. En hemlighet jag vet:

säger man väl inte här, right ?

 

44. Bästa present jag fått:

pengar ^^

 

45. Senast köpta skiva:

köpte 4 skivor samtidigt, så, 2 lars winnerbäck, 1 melissa horn & 1 amanda jenssen

 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

ögonen

 

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

mkt

 

48. Udda förmåga/egenskap:

kan fota, jag kan vara mig själv, jag låter mig inte påvärkas av vad andra tkr om mig.

 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

mjau

 

50. Vad lyssnar du på just nu?

guns n' roses-knockin' on heavens door

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

absolut ingenting!

 

52. Var är dina föräldrar födda?

gotland

 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

msn

 

54. Vilken är din favoritrestaurang?

jadu ?

 

55. När badade du i en pool senast?

i sommras

 

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

nja, kallar man det skolpjäs..

 

57. Hur många barn vill du ha?

jag vet inte, men helst inte mer än 3.

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

konstig musik

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

får inte rösta

 

60. Vad har du för TV-kanaler?

många!

 

61. Har du åkt moped någon gång?

ja ?

 

62. Har du busringt någon gång?

ja..

 

63. Har du fått felparkeringsböter?

nejdåå!

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

HELT KLART! :D:D

 

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

spanien

 

66. Har du en egen trädgård?

ehm, jo

 

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

ser inte så mkt på tecknat

 

68. Kan du alla orden i nationalsången?

nejdu, inte för 5 öre!

 

69. Badkar eller duschkabin?

spelar ingen roll!

 

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

The Last Song (L)

 

71. Favoritpizza?

inte jätte mkt för pizzaaa

 

72. Chips eller popcorn?

popcorn!

 

73. Vilken färg på läppstift använder du?

olikee, men brukar inte använda

 

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

haha nää ?

 

 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nej

 

76. Apelsin- eller äppeljuice?

apelsin !

 

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

mammssii, jag åt sallad, mamma pizza tror ja

 

78. Favoritchoklad?

olika

 

79. När röstade du senast?

-

 

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

länge sen!

 

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

nee

 

82. Är du bra på matlagning?

ibland

 

83. Klarar du att tanka själv?

joråå

 

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tvshop?

nej

 

85. Pepsi eller Coca Cola?

fanta / hallonsoda

 

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

njaa

 

87. Vad var det senaste du handlade?

jag kommer inte ihåg ?

 

88. Har du kräkts offentligt:

nej

 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

haha jo tack!

 

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

ibland

 

91. Har du ringt något betalnummer:

nej

 

92. Kan man vara vän med sitt ex:

självklart!

 

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

farfar..

 

94. Hade du mycket hår som liten bebis:

inte vet väl jag

 

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

har inget

 

96. Vad har du i din väska:

inget just nu

 

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

läser, ser film elr lyssnar på musik

 

98. Vad är du tacksam för idag:

vene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0