I want to satisfy the undisclosed desires in your heart

just nu sitter jag & lyssnar på musik, försöker blogga & ska snart duscha, städat hela dagen hos farmor, lägenheten är snart tom, det var väl fan på tiden, elr hur jag ska uttrycka det, hon har ju fan allt! siickk, vi har hjälpt henne flyttat i ca 3-4 månader! så jo, mkt grejer.

imorgon har jag absolut inget att göra -.-' vet inte riktigt hur jag gör eftersom att jag ska vara med på radion på fredag, så sover kanske ina här elr jag hos henne, & ja, ina vet nog inte om det ännu :) - men det löser sig !


Alva Hansson - 26/10-2010

I want to recognize if your beauty is not just a mask.
/ssaraekström



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0