tårar kan jag vara utan, men för din skull så gör jag vad som helst.

hej! idag har vi haft tema dag, så vi har badat, lyssnat på nåra som pratar & tagit kort & nått mer var det, men kommer inte ihåg! aja, just nu sitter jag & lyssnar på musik å är hur pissnödiii som helst, men tänkte blogga innan jag gick på toa.. haha! aja, har precis fixat Alva's blogg, gå in å checkkaaa→ http://alvahansssson.blogg.se ! & så ska jag snart fixa Ina's! Men nu ska jag & fanny baka blåbär&hallon-paj! bild kommer upp sen! 


sötnosar! ♥

för du är det finaste jag vet, när allt annat här är falskt & fel, 
& jag går bara ner mig, för de är så jag säger det, du är det finaste jag vet. 
/ssaraekström



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0