I don't feel right when you're gone away

hej, nu blev det ett inlägg ändå, för jag kom på att jag skulle till pappa idag, så ingen större bloggning, tyvärr! - idag skola, blir väl inte speciellt mkt lektioner, talk. sen åker jag&Ina till stan, sen hem t pappi
jag tänkte skriva hur veckan kommer vara:


torsdag - skola elr så var det filmklippning ? 
fredag - skola, sen Frida ? :)
lördag - Frida konfirmation!
söndag - inte en aning!
måndag - skola
tisdag - skola




when the waves are flooding the shore and I can't find my way home anymore

ssaraekström


Kommentarer
viktoria

sv; jodå det är bra :) tur att det är bra väder då blir jag iaf gladare (;



Naj vad sötar töis!:)

2010-05-26 @ 17:39:44
URL: http://wikkans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0