när allvaret blivit ett skämt & tystnaden skräms.

Hej, vet inte hur mkt bloggande det kommer bli den här veckan.
På söndag åker jag till VG bor där hela veckan.
Eftersom att det är prao m Lisa i stan.
Kommer bli massa skoj, för Lisa är bäst & sötast!

Hoppas bara på att jag inte blir sjuk, mamma ligger just nu spysjuk! jippie!
Hoppas bara hon får det, inte vi andra, då hade jag varit GLAD.
Jag har ändå kännt mig spyfärdig hela dagen, men har ändå inte spytt ? ;o
That's life, tyvärr. Nu har jag tagit typ 25-30 vitpeppars grejer xD

write later
ssaraekström♥



im gonna fight for you, until your heart stops beating.


Kommentarer
My

Hahah, man kan typ alla replkikerna i Eclipse trailern:)<3 den verkar jätte bra<3 tkr inte du de?

2010-03-13 @ 08:01:05
URL: http://alwaysmy.blogg.se/
Liiiisssennnnn :)

Åhh, det kommer bli bäst gumman!

Längtar redan. En hel vecka liksom <3

Jag älskar dig nu och föralltid älskling <3333

2010-03-13 @ 10:02:28
LINDEROTH

söt bild :)

2010-03-22 @ 12:54:33
URL: http://dlinderoth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0