LÄS & SÄG VAD NI TKR, TACK.

Paulina Publicerade:



Fick kommentarer som:


Min Åsikt:
vad faaaan är ert problem, rent ut sagt.
jag tycker det är NI som är omogna, vet ni var "länkning till er blogg" är ?
såå sjukt fegt att inte våga stå för vad man skriver.


Vad jag tycker om Kissie:

Vem tycker INTE Kissie är sjuk ?
en jävla massa fjortisar som inte har nått liv alls & vill bli som kissie
men inte kommer nån vart, vad är det som är så jävla bra med kissie?
kan ni svara på den frågan ? varför "älskar" ni henne ?
det har jag undrat sen jag fick höra talas om hennes blogg.
hon har totalt förstört sig själv, vilket hon inte inser,
hon har förmodligen förstört flera människor än henne själv,
hon är inte ens sig själv, hon spelar, & hon TROR hon är känd
är man känd, vet HELA JÄVLA VÄRLDEN vem man är.
alla ungdomar i SVERIGE vet vem hon är, kallar hon det känd?
yeaah right.


Vad jag tycker om Paow:

Jag vill inte "försvara" henne, men har hon någonsin gjort nått mot nån annan?
det ända hon gör är att stå upp för sig själv, hade inte vilken människa som helst gjort det,
och så klagar man bara på henne? det finns sjuka människor.
& är inte hon en av dom VANLIGASTE bloggarna ni kan hitta mellan dom så kallade "kända"-bloggarna ?



damn it, blir arg. ;o


Kommentarer
ISAAABELLE

men seriöst, fan vad skönt de hade vart!



jag vill bo hoooos dig typ en vecka ;o <3

2010-03-22 @ 20:43:04
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
tina

håller helt med dig!

2010-03-23 @ 09:41:01
URL: http://lipsticklife.blogg.se/
v i k t o r i a - kolla min blogg snyggnig!♥

äh när tycker du är bra då? :) torsdag? :) fredag?

2010-03-23 @ 09:42:48
URL: http://koorvv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0