I don’t wanna hide; I just wanna stay free, to be me.

Hej! kort inlägg, som sagt, idag var det skola,
det var kul, träffa Frida & Nathalie & alla igen!
tyvärr ligger Carro hemma i feber eller vad det var ?
Stackarn! hoppas du blir bra fort, för vill träffa dig nu.
imorgon åker jag till mamma, så lite mer uppdatering
happyface & snart flyttar jag, huset börjar bli klart
men tyvärr så är inte mitt rum ens påbörjat !
så får bo inne i lukas rum sålänge, men det blir nog bra!

write later
ssaraekström


all i wanna do is find a way back into love,
i can't make it through without a way back into love.



Kommentarer
inasandström

sv; JAG VET! :D <33

2010-03-09 @ 16:22:29
URL: http://wwhisper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0