Hur kunde du lämna och bara följa med ? men jag tänker aldrig titta ner.

hej, har inte orkat blogga idag, är jätte trött, ska snart gå upp & sova, kanske börja läsa lite på nya boken. hoppas den är bra iaf, författaren skriver ju riktigt bra! idag har dagen gått rätt fort, kan typ im yours på piano ? haha, aja, här kommer en favorit i repris!



jag är bara 14 år
är jag för stor för att vara liten
för stor för att hålla nån i handen
och för stor för att inte klara skiten

jag är bara 14 år
jag säger jag tänker bli nått stort
men vad är stort, för er ?

är det stort att titta ner ?
eller är det stort att sjunga med ?
i sången som säger jag vill vara fri
tänker aldrig prata skit

Klara:
Bakom målnen är himlen alltid blå
sa min mamma till mig
här får du en ros, en ros som står för lycka
och frihet till dig, fred för mig och fred för dig.
fred för hela världen, jag älskade dig!

Hur kunde du lämna och bara följa med ?
men jag tänker aldrig titta ner
jag ser himmeln, jorden, jag ser världen
men känslan den är borta,
vart är den för er, vart är den för alla här ?

jag ser bråk, - jag ser glädje, det är mer än vad ni tror
men det kallas livet, det är här, det är här vi bor

jag är bara 14 år,
jag är för liten för att vara stor
för liten för att vara vuxen
men jag vet ändå mer än vad ni tror
det är en teater, när hela - pratar
men jag har lärt mig att dom kan säga vafan dom vill

Bakom målnen är himlen alltid blå
om vi suddar målnen är vi bara -
jag vill kunna lita, på alla er igen
för jag vill bara, få komma hem

jag ser himmeln, jorden, jag ser världen
men känslan den är borta,
vart är den för er, vart är den för alla här ?
jag ser bråk, - jag ser glädje, det är mer än vad ni tror
men det kallas livet, det är här, det är här vi bor

jag ser himmeln, jorden, jag ser världen
men känslan den är borta,
vart är den för er, vart är den för alla här ?
jag ser bråk, - jag ser glädje, det är mer än vad ni tror
men det kallas livet, det är här, det är här vi bor.



ibland känner man verkligen så,
älskar verkligen sättet hon skriver på!
RYSER.


write later
ssaraekström


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0