answers.




Vem gillar du sara?
Nja, vene.

Varför är du då sööt ?

haha, det kan jag inte svara på, men jag tkr inte det! ;)

Hur många syskon har du ?
1 riktigt, 1 halv ( snart 2 ) & 7 plastsyskon ;)

& Vad heter dom ?

Lukas, Leo, jusse, lina, jesper, patrik, ida, andréa & mikaela! ;) - alla har då inte samma föräldrar.

Vart bor du ?

Gotland, Hablingbo, snart Västergarn! ;)

Har du varit utomlands någon gång ?
Jodå, 4 gånger i spanien & om det räknas, 2 gånger i danmark.

Om du vill ha tatueringar, isf vart & vad ?

hm, jag vill ha många, men, "only god can judge me" i nacken & på vänstra handleden ska det stå "faith" elr "hope"

Om du vill ha piercings, isf vart ?
tungan, naveln & läppen ;)

Djungelvrål e nice, right ?
haha absolut!

Favoritlåt ?

just nu, rise agaist-savior&kesha-take it off / dancing with tears in my eyes.

Gillar du och ha sovmorgon ?
absolut!

Tycker du spotify är bra ?
jo!



Dröm resemål?
åh, världen runt, absolut, men vill gärna till thiland,

Vilka linjer har du tänkt på att gå ?

samhäll elr media! - vad jag vet just nu, kan förädras.

Vart vill du bo senare ?

hm, sthlm elr kvar på gotland men i visby.

Framtids drömmar?
jag vet inte, inte tänkt så mkt på det ;)

Vad har du tänkt gjort i framtiden ?
ungefär samma fråga som ovan, men resa mkt ska jag göra !


Hur länge har du bloggat?
vene, sen början av 2009.

Varför bloggar du ?

måste få skriva av mig ibland & tycker det är roligt!

Vilka bloggar läser du ?
Jessica, Emmelist & fler.

Vilka bloggar skulle du rekomendera?

http://jessicalillsmeds.se/
alla som finns på länkar!

write later
ssaraekström
.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0