we are the youth gone wild.

Hej! fick låna datan, sitter och lyssnar på musik,
pratar med filip & kollat facebook, ska kolla lite bloggar snart !
tänkte gå in till grannen, om dom är hemma ?

Idag har kjell, håkan & monica vart och pratat om nått film projekt 
vi ska göra en film i klassen & hoppas det nu blir som jag vill x))
inte för att jag bestämmer, men ideén jag tycker om kan bli film! 
hoppas den blir det, annars blir jag sadface :((

Imorgon tänkte jag gå med ina & cissi åh gymma, fett läskigt,
har aldrig vart där förut & tänk om man känner nån där! ;ss
hoppas det går bra iaf!


write later
ssaraekström ♥



Klockan ringer för en ensam själ, den har lånat röst av döden
Vill den illa eller vill den väl, när den räknar våra öden
Sluta tänka det är svårt ändå, du får ta en dag i taget
Vandraren har ingen stans att gå, om han går vid sista slaget

Det gör ont, men gå ändå, du kan alltid vända om
Det gör ont, men gå ända, du är här och kom hit som en vandrare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0