I wish that I could turn back the time and freeze the picture. ♥

hej, varit ännu en vanligt dryg måndag! fast var så trött att jag blev helt hyper, vilket frida oxå var! så det var massa kul, carro & jag fick gå ut & ta kort på skolan som emerich roth skulle ha till emerichfondens hemsida elr vad det var ? aja, det gick väl  bra, men kunde fått vara lite sol! hade blivit finare bilder då! ;) men så är det & hade inte min kamera heller, carro hade där emot med sin & frida var fotogalen, typ: nu är det min tur å ha kameran! när jag haft den i ungefär 5 minuter! ;) - haha, sen tog vi massa kort på oss, hoppas nu bara på att carro laddar upp alla! (yy'

ska väl börja plugga, elr nått, är så sjukt less på det, visst vi har inte haft nått prov sen vi börja Vår Terminen, men wtf, orkar ändå inte. det är för sjukt jävla drygt alla sitta och lära sig att det! No, ska läsa från s.100 - 111, har läst allt som ska läsas innan. sen är det ev. So som ska läsas, Spanska uppgifter ska göras, Plugga Engelska glosor, gramatik grej. sen så ska vi läsa någon bok på svenskan som heter: Vinterviken av Mats Wahl. den verkar konstig, men ändå bra, har inte kommit så långt, så ja, hoppas på att den är bra iaf! sen så har vi matte prov nästa vecka oxå.

imorgon ska vi ha nått "teknik åttan", vilket jag inte ens vill vara med på! Får väl ta med mig kameran, ta massa fina bilder! Ikväll ska jag väl förska iaf läsa kemi och lite ur boken, kanske. Sitter nu och hör på muselove love love, älskar verkligen deras bra, men konstiga musik, men det är ju det som gör dem till muse! hoppas ni lyssnat på dom någon gång, annars har ni missat nått riktigt bra!! ska väl duscha, se tv & sitta här ikväll, det vanliga antar jag ?

Fick se att inlägget blev rätt långt, hoppas ni orkar läsa!
Frida & Caroline's bloggar: fridatomsson.blogg.se & carrizen.blogg.se

write later
ssaraekström



Kommentarer
Frida :)

haha, jag vill också ha en systemkamera! vad snäll du är som länkar till mig hela tiden:D<3 det är typ ändå ingen som läser min blogg, heheh. men du får hjälpa mig med min header nån dag, om du vill?:)pussis

2010-02-01 @ 18:18:54
URL: http://fridatomsson.blogg.se/
emelie

vinterviken e ganska bra, fast lite skum men ah xD

2010-02-01 @ 19:47:38
URL: http://eemelieluundberg.blogg.se/
Frida :)

hahah, okej. :p jag får se om jag tar med mig den, det känns bara tråkigt.

hugs from meee

2010-02-01 @ 20:11:55
URL: http://fridatomsson.blogg.se/
David

skit fin blogg! :)

2010-02-01 @ 20:24:11
URL: http://dawwid.blogg.se/
hanna

jättefin blogg!! (:



Allt bra?:)

2010-02-01 @ 20:53:22
URL: http://hannainthemiddleofthewood.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0