the tears come streaming down your face.

Tjaaa, sitter i skolan, har svenska (elevensval), vi har ju tillgång till datorer då, så tänkte skriva lite blogg, har ju haft NO prov idag, kände att det blev bra, hoppas på ett VG, men det får vi se ;) jag ska ha spanska prov i morgon, vilket hon sa att det skulle vara lätt, men det får vi ju se,får hoppas på det bästa ! och så är det skolfoto, vet vilka jeans jag ska ha, men inte vilken tröja! lägger upp sen så att ni får bestämma lite, nu ska jag kolla lite bloggar, sen ska jag väl skriva nån berättelse.När jag kommer hem ska jag nog plugga lite till spanskan, sen ska jag bara ta det lite lungt, kanske fixa Linnea's header, får se vad jag orkar, sen ska jag se idol & läsa lite sen sova!nej här kommer dagens !

Dagens låt: the veronicas-forever
Dagens frisyr: upsatt
Dagens smink: foundation
Dagens klädsel: ginatricot jeans, linne & kofta
Dagens händelse: har väl inte hänt så mkt ?
Dagens planer: plugga & fixa bloggar !
Dagens vill ha: pengar
Dagens saknad: ebbbaaaa&ida!
Dagens person: carro, linnea, rebecka&denise!
Dagens finaste: rebecka :) <3
Dagens drog: musik!
Dagens måste:plugga
Dagens dricka: vattteeeen !
Dagens köp: godis xD
Dagens mat: soppa, men åt inget! ^^
Dagens mående: bra! :)
Dagens parfym: miss sixty
Dagens artist/band: lars winnerbäck. <3


lite sent inlagt, men det var för att datan i skolan psykade sönder,
så fick ladda upp det när jag kom hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0