i had it all, i threw it all a side,



ullared - ska kanske dit snart, härligt ! ska bli kul, bara vart där 3 gånger, så kommer bli kul att åka igen, den här gången med pappa, blir då tredje gången med pappa, har bara vart där en gång med mamma, vi ska väl åka någon gång snart igen oxå, haha, älskar ullared! blir nog en bra helg! ;)

film - nu börjar det ju bli höst, så film, finns alltid på schemat ! härligt att bara ligga inne se film & ta det lungt, så mysigt ! i just love it, och kan ju bli fina höst kort oxå, funderar på att gå ut nu fkts, vilket jag ska göra ! :D



folk - som tror dom är något & alla gillar dom, men alla hatar, asså, vad tror folk ibland, jag pallar inte vissa personer, dom kan väl lära sig fatta något nån gång ! gaaaaaash !

pengar - har inga pengar, det suger, typ har 100 kr! härligt, vill ha mera ?  kan man inte bara vara rik, elr vinna på lotteri elr nått ! hade suttit jävligt fin just nu!

smink - har ingenting emot smink, men folk som sminkar sig överdrivet, för att få uppmärksamhet, varför ? tar ju hur länge som helst att fixa sånt ? jag använder oftast bara foundation.

nu ska jag ut och ta kort!
love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0