here i am, rock you like a hurricane !

hej! nu sitter jag i skolan, på elevensval igen!
denise skriver i sin blogg & lisa sitter här & gör nåra övningar, ^^
har inte så mkt mer att skriva om elevens val direkt, så skriver om dagen ist!


idag har vi haft:
SET,
Bild,
Hål,
Lunch,
NO
& nu elevens val.

 

när jag kommer hem ska jag nog plugga på spanskan till i morgon,
glosor, det gillar vi inte, men så är det !
ja, sen imorgon, blir det antingen stan med hannah, sen vetifaaan.
men det är iaf helg! kanske ina ? :D
sen har jag fkts laddat ner nåra teman till mobilen,
twilight/newmoon, & har bara lite mindre än halva "ljudet av ditt hjärta" kvar att läsa,
åh, ÄLSKAR bökerna,! kan hon inte bara skriva tusen till ? :D
& jag vill verkigen ha en mini dator! med internet inbyggt!
ta med till skolan och blogga?! OH YEESSS !
haha och nu skrev
ebba: "komma till snäckan?"
jag: "haha, varför ?"
ebba: "för att killarna vill de -.- <3"
HAHAHAHHAAHHAAHAHAHHAHHAHAH garvar ihjäl mig.
men nu ska jag dra, slutar om nåra minuter! yotg6 <- jonathans uttryck för hejdå.
så hörs när jag kommer hem elr nått !
finns på mobilen sålänge!

pusss!








Kommentarer
Ness

haha vadå inklippt :P?

jag zoomade in därför det serr ut så

2009-09-03 @ 19:48:21
URL: http://sness.blogg.se/
dennis

är du och denise kompisar?

hahahahahaha mer än vad jag visste..

2009-09-03 @ 23:32:45
URL: http://rrobertpattinson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0