You gotta laugh when you’re the joke.

hejsan! sitter i skolan, elevens val! vi har haft:
SET,
BILD - utgick, ronny sjukt & ingen vik.
så blev 3 timmar & 15min hål. (yy'
NO
ELEVENS VAL.


när jag kommer hem ( åker till pappa, ska leta kamera sladd!)
så kommer inte blogga direkt när jag kommer hem,
men mamma kommer och hämtar mig 20 över 4 kanske,
så ingen större skillnad på tid, så när jag kommer hem så kommer det bilder !
tog en massa igår, och så är det från skolan, men dom kommer på facebook ist !
kommentera & bli vän där! kolla gärna min bilddagbok oxå: styliish
i morgon har vi bara 3 lektioner, spanska, sv/ma & idrott, INGENTING som är viktigt !
& andrea, emil & mikaela kommer oxå, var ett tag sen jag träffa dom ;)
ja, nu ska jag kika på lite bloggar, sen slutar vi snart oxå ;) '

love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0