you cant play on broken strings.

antog utmaningen från beatrice


1. Ladda upp den äldsta bilden du har på dig själv ( jag vet, ful, men det är den äldsta)



2. Ladda upp en bild på dig själv som tonåring



3. Ladda upp en bild på dig själv som du ser ut nu.



4. Berätta 5 saker som du inte tror så många vet om dig
-jag hatar att få sms när jag sitter vid datan
-jag hatar skräck ( vet alla btw )
-jag blir glad av musik
-att jag försöker inte snacka skit, bara till mamma ! ( hon säger ju inte till nån så ! )
-jag har udda musik smak

5. Är dina föräldrar skilda?
ja

6. Hur många syskon har du?
2

7. Har du någon sjukdom?
nej

8. Vem/vilka är din bästa vän/vänner?
fanny strand, alltid den närmaste.

9. Har du ett förhållande? Hur länge har ni varit tillsammans isåfall?
nej

10. Vart bor du? I lägenhet själv, hos mamma och pappa?
mamma&pappa

11. Går du i skolan eller jobbar du? Vad utbildar du dig till och vad jobbar du med?
skolan

12. Skriv upp de 5 äckligaste sakerna du vet.
-spindlar
-mörker
-ljud som låter
-mös
-råttor

13. Nämn 5 bloggar som du läser
*martelll.blogg.se
*lisaerikki.blogg.se
*beattriicee.blogg.se
*ffannyloriiin.blogg.se
*wwhisper.blogg.se
alltid ! fast läser många mer !


Kommentarer
beatricejakobsson

sv: jo visst är dom! :D

jag läser din med ska du veta! <3

plus att den där saken var jätte rolig att göra ;D

2009-03-18 @ 20:34:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0