the sound of my dreams.

hallå,
vet att jag inte skriver så mycket längre,
men jag har inget att skriva om elr så har jag bara ingen lust,
och jag har sakt många gånger att jag ska försöka skriva mer,
men så blir det aldrig lägger bara in video's och bilder.
skriver aldrig nått, men idag har inte hänt mycket,
först hade vi matte prov, gick nog rätt bra ! :)
andra delen på fredag då !hoppas det går lika bra bara :)
sen har jag varit vid tandläkarn, laga tand ;//
skrit jobbigt, eftersom det var nära på att jag fick göra rotfyllning,
som tur behövde jag inte, och det blev vanlig, men lite längre,
dom skulle borra, skölja, borra, skölja osv, sen tillslut efter 10 min så börja dom fylla,
ja, sen hade vi spanska, sen engelska, den gick ovanligt snabbt idag !
sen hem, äta pajjj, sitta här ett tag, sen till pappa :)

imorgon är det något rocktema sak, så man får "klä ut sig" om man vill,
kommer då inte att göra det, menmen, lite kanske (a) :'))

Fredag blir det denise, hannah, edvin & niklas, kanske fredrik ?
han kanske inte kan efter som att hans syster fyller år.

det blev långt iaf, den här gången !
skriver kanske på lördag, laddar nog upp lite bilder oxå ! :D
denise tar kort med sin systemkamera :'))
får väl min snaaaaaaaart ! <3333333333
- kärlek -



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0