2 juni

snart ska jag till hemse och se nån musikal ? sen ska jag till pappa iaf, 
eftersom att jag inte kan vara inne på internet vid pappa, så skriver jag hur veckan ser ut nu.

onsdag: lediga, elr ja, vi ska samla in pengar till barn i ukriana ( stavn ? )  -.-'
torsdag: andrea & emil åker med mig till skolan ( tror jag ) annars inget, bara skola
fredag:nya 7:or har besöks dag, jag och carro ska då inte till lojsta, vi ska vara kvar & ta kort på dom ;)
lördag: hitta på nått ?
söndag: vetinte.
 
händer nått under dom här dagarna men kommer inte ihåg vad & vilka dagar så skriver bara skola.
måndag: skola
tisdag: skola
onsdag:skola
torsdag:skola
fredag: avslutning, SOMMARLOV, sen blir det nog ljugarn ! :D




Pappa & Jag i Spanien tror jag ? <3


Bjuder på en bild på Robert Pattinson & Kristen Stewart, <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0