never try to push or make me different.

sha, idag åker jag te e-tunaaa :D elr ikv, 16.45 går båten, så är nog framme rätt sent!
men finns på mobilen ! blir mkt fotande på båten oxå tror jag! :D men stänger av mobilen när vi åker,
den brukar dampa loss annars. har den igång typ 15-20 min efter båten gått sen stänger jag av. ^^
menmen, här kommer dagens ;

DAGENS:
Dagens låt: eminem-we made you.
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: ingenting! ;)
Dagens klädsel: haremsbyxor, linne & underkläder.
Dagens händelse: ingenting än så länge,
Dagens planer:åka båt&bil! :D
Dagens vill ha: mera pengar. :)
Dagens saknad: kevin (:
Dagens drog: musiik
Dagens finaste: kevin (:
Dagens måste: ta kort ;ooo <3
Dagens dricka: ingenting än så länge, men typ blir väl vatten ;)
Dagens köp: inget! :D
Dagens mat: har inte ens käkat frukost ännu. ^^
Dagens kärlek:  maybe you, who knows ?!
Dagens mående: BÄST! :D


kiss my assss bitch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0