I tried to be perfect, But nothing was worth it.

hej! nu sitter jag i skolan på elevens val - svenska, vi får blogga, skriva berättelser, & lite av varje inom svenska!
Carro sitter och skriver nån novell, Jonathan & Niklas har gjort bloggar xD
Rebecka & Linnea sitter nog och skriver på deras bloggar.

om dagen:
i morse så hade vi set, men då satt jag och Carro nere och spela kort!
sen hade vi bild, som då var väldigt dryg!
måla av, gillar det inte, målar inte så bra!
så är det! sen var det lunch & då var det soppa te lunch, det var fkts rätt okej,
sen var det NO, det var nog det andra dryga för dagen!
men i morgon blir det väll roligare.

men nu ska jag dra, för vi slutar snart !
skriver väll när jag kommer hem kanske elr nått.
på fredag blir det iaf carro!

puss



<33



Kommentarer
Anonym

vad heter Jonathan & Niklas bloggar??

2009-08-30 @ 11:17:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0