Sunday bloody sunday

Tja tja! Sitter hos ebba, sovit här hela helgen, xD <3 men det är skoj! Ja, det är det, i morgon kommer pappa hem från sthlm, och så ska jag med mamma till mormor, som fyllde år i fredags! Grattis till mormor, :) och min kusin johanna ska dit! :-D det var ju länge sen man träffa henne! :) ja kan väl berätta lite om vad som hänt idag! Vi vakna runt halv 11, vi gick ut till hästarna, sen satt oss vid datorn, sen så var folk här, sen så gick jag, ebba och ida ut och tog kort! Så kul! Ida goes little kinky! Haha, det var kul! And i joinade, fast ida var värre! :) haha sen lärde jag ida och ebba ett pogram, sen åt vi, nu sitter jag och ebba och ser speedway, and per goes crazy. :p funfun! Ja nu ska vi väl gå upp och sova ska upp tidigt i morgon, fira kattis, seen tävling i havdhem, seen mormor. :) men hörs! Finns på mobilen,;) Pusss


Kommentarer
fanny

vill du ha fler läsare/besökare på din blogg? Såklart du vill! Klicka här; http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=ffannty & bli medlem. Ju mer poäng du samlrar desto mer läsare/besökare får du. Det är 100% gratis, Så blir medlem nu!



Mvh ffannyloriiin.blogg.se.

2009-08-30 @ 12:57:27
URL: http://ffannyloriiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0