nåra svar på frågestunden, men fortsätt ställa frågor !

vad är ditt största intresse?
Ta kort. ;)

hur länge har du gillat min bror? :D
haha typ länge ;)

varför började du blogga?
för att jag älskar att skriva om mitt liv & vad jag gör på dagar, mode & musik!

hur många riktiga syskon har du?
1 riktigt, lukas, halvbror leo, & 7 styv.

vad heter dina föräldrar?
per-erik pettersson & linda wistrand

varför är du så underbar då?.. <3/nittiii
för att jag har en sån mkt mer underbarare vän som heter nathalie "nitti" ragarsson ! <3

är de något mellan dig & kevin ? :)
haha, vi är ju inte tsm än, men snart förhoppningsvis ;)

kissie vs blondinbella ?
blondinbella, kissie är så fejkad.

har du gjort din header själv ?
ja det har jag & har gjort det sen jag började blogga ;)

ställ mera frågor !



Kommentarer
aw

härliga svar :)

2009-08-07 @ 23:30:42
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0