im gonna burn it down, down.

hej, jag har inte suttit här så mkt idag!
jag har ju städat mitt rum ;ss
haha, här kommer lite bilder:

(klicka på bilderna för större)


lampan jag äntligen LYCKATS fått upp själv, efter som att ingen annan ville hjälpa mig ;o




fått upp nåra tavlor oxå!


fick upp spegel'n med ;)




fick lite ordning i garderob&byrån


& vid fönstret ;)

nu orkar jag inte ladda upp mer bilder.
ha det bra, ses ikväll!
& Caroline kommer nog hit i morgon :DDDD
*HAPPPPPPPYYY*


kiss my ass bitches.



Kommentarer
em

Härligt! Vad tycker du om kommentaren jag fick, håller du med eller är du emot? Står om det i mitt senaste inlägg. Sån idiot..

2009-08-10 @ 17:22:12
URL: http://emelojs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0