otherside

citatet: "Aww! Du dejtar mitt ex? Jag äter macka, vill du ha resterna där också eller?"
Nu är det så här att det här är fakta: man kommer alltid ta någons rester, alltid, varje gång man träffar någon, såklart har den personen haft någon innan? så ge upp det där citatet, för det stämmer inte någonstans, man går ut med vem man vill, vem man mår bra med, det är inte upp till någon annan, det är ditt liv. man kan självklart bli irriterad till en början, men man måste inse att det inte funkar att bli sur på ens kompis elr vem som helst, när det kommer till förhållanden, det är upp till personerna som är i förhålladet, inte dig. Man har alltid ett förflutet, så acceptera att det fkts inte finns något som kallas rester i det här sammanhanget. 

& jag vet att det är många som gillar det här citatet & tycker det stämmer, I don't blame you guys, för jag vet självklart inte om vad ni gått igenom med personen, men just let it go, please.


Kommentarer
Anonym

true shit!

2012-04-10 @ 17:53:17
URL: http://loffame.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0