hatet mot justin bieber.

varför har ALLA något sånt hat mot Justin Bieber? vad har han någonsin gjort er? förstår inte poängen med att alltid säga att han är en jävla bög & att han är så förbannat dålig? jag är inget fan av justin, men det finns fan ingen anledning till att säga sånt skit om folk, vart vill ni komma liksom? han gör inte förjävlig musik, det är väl som att jag skulle säga, "Nej men Bruce Springsteen, han är bög, äcklig & skall inte finnas på denna jord" det är EXAKT samma sak. ursäkta att jag rage:ar såhär, men jag tycker det är så förbannat jävla respektlöst att han får så förbannat mycket hat, han gör det han älskar, som alla andra artister.  & en till sak om hat man kan inte hata någon utan att ha känt dem engång i tiden, känner ni honom? nej trodde inte det va.

PEACE OUT BITCHES

& ja, jag säger även ibland att jag hatar artister, men jag menar det inte så grovt som dom flesta verkar mena det mot justin.


Kommentarer
Anonym

men vi måste väl ändå få ha våra åsikter om vad vi tycker om artister/band osv? Jag menar, det du skriver visst du har din anledning osvosv, men jag menar alltså vi alla tycker vi ju som vi tycker och om vi nu hatar honom så let us do that, om vi älskar honom ja kul för oss. Visst om du tycker det är irriterande, men fattar bara inte om du ska få ha egna åsikter så bör väl alla andra få det om vad dem vill, right?

2012-04-02 @ 18:42:01
URL: http://loffame.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0