Hur man väljer människor.

alltså, det finns ju vissa personer man bara inte vill festa med / vara med över huvudtaget, & ni väljer dom. det är fkts lite småkul. jag är inte ett dugg förvånad över att det blev så, men man väljer väl ngt lite högre, det är näst intill skrattretande & att man sedan lägger upp bilder & försöker skryta om det, när dom snarare blir utskrattde, DET är KUL. vill man ha lite högre status får man ju nästan ta reda på vilka dom är, vilka DOM umgås med, osv. Men det lär ni ju aldrig fatta, det är så galet skrattretande, inte näst intill, det är skrattretande. vi uppgraderar oss, ni går bara nerför.

/ Sara & Angeline, don't mess with us bitches!


Kommentarer
emshie

Haha, det där va ju lite väl kaxigt sara..

2011-09-12 @ 16:41:35
URL: http://emshiie.blogg.se/
Anonym

haha och ni valde tarre?

2011-09-12 @ 20:36:04
iinasandström

herrgud sara? vad är felet?

2011-09-13 @ 12:51:30
amanda olofsson

hahaha gillar erat avslut! :D men jag fattar hur ni menar och jag håller med er!

2011-09-15 @ 21:04:50
URL: http://awanda.myshowroom.se
amanda.

men får väl umgås med vem man vill. och jag fattar inte vad du menar med "man väljer väl något lite högre". vi är människor allihopa väl?

2011-09-16 @ 00:34:37
URL: http://amandaisenberg.blogg.se/
Anonym

såg det här lite sent, men FAN va arg jag blir! hur kan du skriva såhär? vi är människor, vi är lika mycket värda, sluta tro du är så jävla tuff för att du umgås med folk som är äldre än dig!



och om det är mig du syftar på när det gäller att lägga upp bilder från fester, det gör ju du också? så du är ju precis likadan!? och vad spelar det för roll vem dom umgås med, som jag umgås med? det har ju ändå med hur DOM ÄR att göra, inte hur deras KOMPISAR ÄR.



fan va arg jag blir, inte ifall du menar mig för det bryr jag mig inte om, men sättet du nedvärderar vissa människor på. herregud

2011-09-17 @ 16:47:32
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Anonym

vad menar du med "hur man väljer människor"? alla är lika mycket värda!?? bara för att ni inte gillar någon person, så betyder det väl inte att alla ska hata den personen?och vadå lägger upp bilder för att skryta? Man lägger väl upp bilder för att spara minnen? eller? ska jag säga till dig: men herre gud sara! sluta skryt om ditt liv hela tiden, det är skrattretande!- bara för att du lägger upp typ hundra bilder per dag?

jag vet inte om du skrev detta för att du e arg på någon, men du tog i lite väl myck där.



2011-09-17 @ 20:28:13
CAROLiNA

vadå "vi uppgraderar oss, ni går bara ner för"? det var väl lite väl taskigt? vad spelar det för roll vem man umgås med? säger som amanda, vi alla är ju människor?

2011-09-18 @ 17:54:03
URL: http://carolinakaarlsson.blogg.se/
Cecilia

hahah...eeh, okej??

2011-09-20 @ 21:45:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0