nothing compares to you

FAKTA
Smeknamn: Saris, saja
Födelsedag: 2 maj
Bor: Hablingbo, Västergarn & Visby
Arbete: Haha, skola
FAVORIT…
Färg: har ingen direkt. svart & vitt i guess.
Plats: min säng
Fordon: bil
Film: Just nu: Remember me, Breaking dawn
Djur: katt
Affär: Bikbok & JC
Serie: One tree hill, the vampire diaries
Café: Waynes!
Skor: Converse
BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:  varje dag
Gnälla: händer, dock inte ofta
Skrika: händer inte ofta.
Sova: Jaa!
Drömma mardrömmar: nej
Drömma sexdrömmar: nej
Försöka vara annorlunda: jag är annorlunda
Klä dig i svart: ja
Ha sex: nej
Hata folk: nej
Lita på folk: nej
NÄR…
Åt du senast: ngn timme sen
Läste du en bok senast: ngn gång den här veckan iaf.
Var du på konsert senast: i somras.
Köpte du något senast: idag
Kysste du någon senast: idag
Svor du senast: idag
Sjöng du senast: idag
Klagade du senast: idag tror jag
Är det sommar: om ett halv år ungefär
VEM…
Saknar du: många
Rörde dig sist: leo
Kysste dig sist: jackie
Gjorde dig riktigt glad senast: jackie
Fick du sms från senast: Niki
HAR DU…
För många vänner: vet inte om man kan ha för många elr för några, bara man har dom man trivs med.
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: inte vad jag vet.
Färgat håret: ja
Brutit några ben: nej
Några piercings: nej, inte ens i öronen
Egen dator: ja
Gjort bort dig rejält: ja det med
Bra självförtroende: jodå!
Kysst någon: ja
Haft sex: nej
Köpt kondomer: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: ja.
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja
Velat vara otrogen: nej
HUR….
Går du: rätt normalt tror jag?
Fördriver du tiden: tar kort, sover elr lyssnar på musik
Mycket pengar har du:  0,28 öre. bokstavligen
Tjänar du pengar:  nej
Ofta diskar du: minst en gång i veckan
Ofta städar du: minst en gång i veckan
Ofta träffar du din familj: helger
Mycket äter du: berors på hur hungrig jag är
ÄR DU..
Förstående: ja
Öppensinnad: ja
Arrogant: nej kan jag inte påstå
Osäker: ibland
Blyg: nej
Smart: berors på
Sentimental: ibland
Pratglad: jadå
FAKTA
Smeknamn: Saris, saja
Födelsedag: 2 maj
Bor: Hablingbo, Västergarn & Visby
Arbete: Haha, skola
FAVORIT…
Färg: har ingen direkt. svart & vitt i guess.
Plats: min säng
Fordon: bil
Film: Just nu: Remember me, Breaking dawn
Djur: katt
Affär: Bikbok & JC
Serie: One tree hill, the vampire diaries
Café: Waynes!
Skor: Converse
BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:  varje dag
Gnälla: händer, dock inte ofta
Skrika: händer inte ofta.
Sova: Jaa!
Drömma mardrömmar: nej
Drömma sexdrömmar: nej
Försöka vara annorlunda: jag är annorlunda
Klä dig i svart: ja
Ha sex: nej
Hata folk: nej
Lita på folk: nej
NÄR…
Åt du senast: ngn timme sen
Läste du en bok senast: ngn gång den här veckan iaf.
Var du på konsert senast: i somras.
Köpte du något senast: idag
Kysste du någon senast: idag
Svor du senast: idag
Sjöng du senast: idag
Klagade du senast: idag tror jag
Är det sommar: om ett halv år ungefär
VEM…
Saknar du: många
Rörde dig sist: leo
Kysste dig sist: jackie
Gjorde dig riktigt glad senast: jackie
Fick du sms från senast: Niki
HAR DU…
För många vänner: vet inte om man kan ha för många elr för några, bara man har dom man trivs med.
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: inte vad jag vet.
Färgat håret: ja
Brutit några ben: nej
Några piercings: nej, inte ens i öronen
Egen dator: ja
Gjort bort dig rejält: ja det med
Bra självförtroende: jodå!
Kysst någon: ja
Haft sex: nej
Köpt kondomer: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: ja.
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja
Velat vara otrogen: nej
HUR….
Går du: rätt normalt tror jag?
Fördriver du tiden: tar kort, sover elr lyssnar på musik
Mycket pengar har du:  0,28 öre. bokstavligen
Tjänar du pengar:  nej
Ofta diskar du: minst en gång i veckan
Ofta städar du: minst en gång i veckan
Ofta träffar du din familj: helger
Mycket äter du: berors på hur hungrig jag är
ÄR DU..
Förstående: ja
Öppensinnad: ja
Arrogant: nej kan jag inte påstå
Osäker: ibland
Blyg: nej
Smart: berors på
Sentimental: ibland
Pratglad: jadå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0