SHIIIET VILKEN LÄTTNAD!!!!!

ASSSSÅ guuuud vad rädd jag var för dedär bettet! men som tur var är min lärare (maciej) läkare! Så jag bad han titta på min left nipple, och han sa att det inte var nån fara!!!!!!!!!!!!! GISSA OM JAG ÄR LÄTTAD NU ASSÅÅ? det känndes som en elefant klev av mig! Så skönt var det att få veta! Nu kan jag fortsätta sola naken inför klassen!! ♥♥♥♥ ÅH GUD JAG LÄNKTAR TILLS JAG KOMMER TILL POLEN ASSÅÅ! ska nog gå naken där med! så att dom kan få se min ÜBERHETA SIDA... som kallas "NAUGHTY SARIS" mums! ASSÅÅÅ JAG ÄR SÅ JÄVLA KÅT NU TYP LIXOOOM! LOVE YAH LIKE A SISTER!!!! pusssss :*:*:*:*:*:*
jag å min left nipple, jag åt bullar igår.. men det syns inte!!!


Kommentarer
simone

Sweet ^^

2011-05-19 @ 12:00:08
URL: http://simoneh.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0