thinking of you

hej, kom hem för typ 40 minuter sen, har varit världens jävla katastrof i affären. nej men nära inpå! haha, suttit i kassan 6 timmar, ungefär hela tiden jag jobba eftersom att jag jobba 7 timmar & hade lunch 1 ;) härligt.. aja! folkfolk, får man stå ut med när man jobbar i affären! :) sitter här helt själv, mamma & micke har åkt till burgsvik & pappa och familjen där har åkt till småland. i'm alone. buhu.. nej men imorgon åker jag till filé (filip) sen till mikey (micke)! fine namn pojkarna har vaaa? :) nu ska jag väl kolla lite tv, sen sova skulle jag gissa på!

du är ju för sexig älskling ♥


Kommentarer
ALVA

AAAAAAAAHAHAHHHAHAHAA SARA! :(

2011-06-24 @ 00:30:18
URL: http://approved.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0